whatsapp waze
הצהרת נגישות שליחת דואר אלקטרוני סגירת חלון
דף הבית >> מאמרים >> יום של הדבקות וקידוחים

יום של הדבקות וקידוחים


הגעתי לעבודה וישר התחלתי לעבוד על מסגרת מעץ אגוז אמריקאי עבור מראה, חתכתי את חתיכות העץ בשיפוע וקדחתי בהן חורים. לאחר מכן, הכנסתי פינים אל החורים המלאים בדבק בעזרת פטיש והדבקתי את כל החתיכות יחד. כמובן, כדי שכל החלקים יידבקו באופן מושלם, יש להחזיק את כל המסגרת בעזרת כליבות. לאחר חיזוק הכליבות (קלמפות) השארתי את המסגרת לייבוש.

הדבר הבא שעשיתי היה לחתוך קנטים עבור שולחן מעץ אלון. לאחר שחתכתי את כל החתיכות באורך ובעובי הנכונים, יצרתי חריץ לכל אורכם ואז חתכתי חלק מכל חתיכה. חתכים אלו נעשים על מנת לאפשר חיבור מדויק בין הקנט לפלטת השולחן.
 
לאחרונה, העבודה שלי מתמקדת בעיקר בהקצעה של עצים גסים והעברתם לאחסון (ההקצעה מחליקה את לוח העץ לפי רמת הגימור הרצויה). רוב המכונות במפעל מייצרות נסורת אבל מכונת ההקצעה מייצרת הכי הרבה נסורת מכולן.
כל מכונה מחוברת לשואב מרכזי השואב את הנסורת מכל מכונה בעזרת מנוע חזק ועמיד. הנסורת מועברת מהשואב המרכזי ונאספת אל שקי בד גדולים. בדרך כלל אנחנו מרוקנים שק אחד בכמה ימים אבל בימים בהם מכונת ההקצעה גם עובדת השקים מתמלאים כל כך מהר שיש לרוקן שישה שקים בכל יום. הבוקר אני ודני יצאנו "לטייל" כדי לרוקן את כל השקים ולהמשיך בעבודה.
כשחזרתי ראיתי ששלישיית שולחנות הקפה שהכנתי מוכנה לאחר צביעה, לכן ארזתי אותה למשלוח בעזרת נייר בועות וקרטון מגן.

דבר נוסף שעשיתי היום היה להכין תומכות עץ למסילות השולחן. התומכות מחוברות במקביל אל מסילות המתכת ובניצב למשטח השולחן בעזרת ברגים. במילים פשוטות, התומכות מהדקות את מסילות ההגדלה אל השולחן. כל תומכה נחתכה בקצה בזווית של º30 וקדחתי בכל אחת מהן שלושה חורים. סיימתי את הכנת התומכות בקדיחת מגרעות עבור הברגים.

צרו
קשר

קבל הצעת מחיר